Poradna Fitbit
Otevřené dotazy
Roman Mašát
Dobrý den, mám problém s párováním hodinek Fitbit ...
8. dubna 2024
Blblo mi odemknutí obrazovky na hodinkách. Stále to hlásilo odemkněte pomocí telefonu. Zrovna končila podpora peněženky a já jsem tam měl nastavený pin. Neprozřetelně jsem to zkusil vyřešit tím, že hodinky odpojím od ap...
1 odpověď
Uzavřené dotazy
Naďa
HODINKY Fitbit Versa 2 - nastavení češtiny
8. srpna 2022
Prosím o pomoc, mám hodinky Fitbit Versa 2 a nevím, zda jde na nich nastavit čeština. Bohužel, dle zde již uvedeného postupu se mi nedaří češtinu nastavit. Pokud to bude možné, prosím o podrobný popis (co a jak mám nast...
1 odpověď
Zdeněk Trachta
Fitbit versa 2, bohužel nelze odemknout
25. března 2022
Dobrý den. Hodinky fitbit versa 2 mám po mamce, ale pokaždý co se snažím spárovat s hodinkami, ukáže mi to "odemknete pomocí telefonu". Mamka už si hodinky z aplikace vymazala, a má aplikace ty hodinky na spárování najde...
1 odpověď
Jiří
Fitbit Versa Synchronizace
28. ledna 2022
Dobrý den. Úplně se mi vybily hodinky Fitbit Versa. Po nabití se mi v aplikaci zobrazuje: Versa nebylo možné synchronizovat. Nepomáhá odhlášení a znovu přihlášení do aplikace. V té, u Synchronizace, svítí bílý vykřičník ...
1 odpověď
Jiří
Fitbit Versa. Vžadování PINu
13. července 2021
Dobrý den. Jak nastavím na hodinkách Fitbit Versa, ařioby vyžadoval zadání PIN kódu jen po sundání a zpětné nasazení na ruku. Vadí mi, že podle zákonu schválnosti, vyžaduje pin, když už stojím u pokladny, za mnou fronta ...
1 odpověď
Alena
Verso 2 čeština
26. května 2021
dobrý den, prosím jak nastavím hodinky VERSO 2 do češtiny, vůbec si nevím rady jak to nastavit
2 odpovědi
Lenka Plzáková
Fitbit pay - ověření v bance
4. ledna 2021
Dobrý den, při zadání karty do "Peněženka" je třeba ještě ověřit v bance - můj případ je Moneta. Mám volat na číslo, které je tam uvedené. Mám hodinky teprve od včerejška tj. od 30.12.2020. Telefon je ale nefunkční. Pros...
1 odpověď
Registrovaný uživatel
Návod v češtině
28. ledna 2020
Dobrý den, dá se někde najít návod v češtině? Pro méně zdatné v angličtině, hlavně mi jde o notifikace z telefonu. Děkuji.
1 odpověď
Změna cvičení
21. října 2019
Dobrý den, je možné změnit druh cvičení na hodinkách - třeba na jogu? dík za odpověd
1 odpověď
1 odpověď
Petr Hloušek
2 odpovědi
Fitbit Pay
25. dubna 2018
Fitbit Pay - bude to fungovat v ČR? Google Pay mají jen 3 banky, co toto? Je to na jiném principu? Nebo to v ČR není podporováno?
1 odpověď
Eliška
Při koupáni se objevuje neustále časovač
22. ledna 2024
Dobrý den, při koupání ve vaně se mi na hodinkách samovolně spouští opakovaně časovač. Čím to? Děkuji
bez odpovědi
JP
Nejde spárovat s telefonem.
22. ledna 2024
Dobrý den. Musel jsem udělat reset telofonu. Všechno už mi funguje, jen BT spárování s telefonem ne. V telefonu se objeví ale v nastavení odkazuje na aplikaci. Ta se snaží, ale nic. Zkoušel jsem různé verze, bez úspěchu....
bez odpovědi
barakum
Hudba
20. ledna 2024
Dobrý den, Fitbit již nenabízí aplikaci v PC pro přenos hudby, jak se nyní tedy dostane hudba do hodinek? Děkuji za radu.
bez odpovědi
Zuzana
Neviem sa dostať do hodiniek
16. ledna 2024
Dobrý deň. Vie mi niekto poradiť ako sa dostať do hodiniek. Bohužiaľ aplikaciu mam omylom odinstalovanu a hodinky vypisujú ze potrebujú odomknúť cez mobil. Dakujem
bez odpovědi
Filip
Výškoměr
7. července 2023
Po necelých 2 letech používání mi výškoměr ukazuje cca 3x více podlaží než původně. Restart vyp zap hodinek nepomohl. Obnovu továrního nastavení nechci, abych nepřišel o uložená data.
1 odpověď
Michaela
Proč mi počítá vyšší počet min. v zóně v režimu cv...
16. května 2023
Dobrý den, mám problém s měřením času v zóně, počítá mi více minut. Jde o to, že si spustím cvičení - běžecký pás. Jsem na něm půl.hodiny (předtím mám normální klidový tep). V konečném souhrnu mám po té půlhodině uvedeno...
1 odpověď
Pavla
Kde koupím nabíječku?
21. listopadu 2022
Dobrý den, zapomněla jsem na dovolené nabíječku a pokud se mi už nenavrátí, dá se zakoupit náhradní? Pokud ano kde si jí můžu zakoupit. Děkuji
1 odpověď